Forums
Welcome to Live View – Take the tour to learn more
Start Tour
There is currently 1 person viewing this thread.
liverpoolfc89
04 Oct 13 00:48
Joined:
Date Joined: 08 Mar 12
| Topic/replies: 2,343 | Blogger: liverpoolfc89's blog
Anybody on these?

I have a single Atletico MG, not sure on the rest of the games.
Pause Switch to Standard View Late night games.
Show More
Loading...
Report Mike-lfc October 4, 2013 1:48 AM BST
The football forums are dead as a dodo at night. Quite annoying really.
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 2:18 AM BST
Yeah terrible lol
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 2:20 AM BST
Internacional double chance and Once Caldas win. Small double.
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 2:30 AM BST
Caldas winning but Internacional losing to a side who havent won at home in about 9 games.
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 2:39 AM BST
3-1 useless ****. Glad it was only tiny stakes.
Report kellydamo October 4, 2013 2:47 AM BST
done your profit from last night then?
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 2:49 AM BST
KellyDamo.. just the man. Great tip night threw it in at a double chance with something else had some nice profit thanks. I know you did to with your £125 stake ;)
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 2:49 AM BST
Yeah cheers for the info on that game mate, certainly made me lean towards backing it!
Report Nasherthedude October 4, 2013 2:58 AM BST
The game in Peru has fix written all over it. Anyone on it?
Report wisewords October 4, 2013 3:00 AM BST
fixed... how so nasher?
Report Nasherthedude October 4, 2013 3:02 AM BST
Just the way it's set out. And the prices of 0.5 being so high early etc. Just a inkling I had
Report wisewords October 4, 2013 3:03 AM BST
big chance there. are you hinting the 0-0?
Report Nasherthedude October 4, 2013 3:04 AM BST
well, that should have been a goal i think. haha. But got ruled out. Don't take a tip from me haha, but just think it's fishy
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 3:04 AM BST
CS Uruguay de Coronado VS Herediano

Any thoughts on this match, overs?
Report kellydamo October 4, 2013 3:05 AM BST

Oct 4, 2013 -- 2:49AM, liverpoolfc89 wrote:


KellyDamo.. just the man. Great tip night threw it in at a double chance with something else had some nice profit thanks. I know you did to with your £125 stake ;)


Yeah was nice to wake upto, I was more than confident, read the thread back and see a ball was cleared off the line before the first goal, but still would have turned them over.  See you had a nce treble tonight too.  Well done

Report Nasherthedude October 4, 2013 3:06 AM BST
I reckon unders personally
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 3:06 AM BST
Yeah I knew you'd be pleased waking up to that! Good bet.   Yeah got a free bet of Betfair on twitter so stuck it on a treble. I usually stick to doubles but free bet so didnt mind taking more of a risk.
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 3:07 AM BST

Oct 4, 2013 -- 3:06AM, Nasherthedude wrote:


I reckon unders personally


Goal statistics suggest it could go either way. Going to leave this one, wait for tomorrows games.

Report Nasherthedude October 4, 2013 3:08 AM BST
good move
Report kellydamo October 4, 2013 3:11 AM BST
Nah dont see that going overs, pushes more into unders.  Think there will be 2 goals in it and will wait til o1.5 hits about 1.6 if no goal goes in.  Have back Heredino though
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 3:16 AM BST
Yeah may wait if its still 0-0 may have a small dabble on the way maybe in  DNB.
Report wisewords October 4, 2013 3:21 AM BST
what a miss!!!
Report wisewords October 4, 2013 3:21 AM BST
Universitario
Report kellydamo October 4, 2013 3:34 AM BST
Just had £150 at 1.67 come on the goals, reckon there will be one just before HT and straght after the break
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 3:35 AM BST
May join you there
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 3:35 AM BST
Small stakes.
Report map October 4, 2013 3:45 AM BST
eh lads
Report map October 4, 2013 3:45 AM BST
anyone bet on the combian crap
Report kellydamo October 4, 2013 3:46 AM BST
nah
Report map October 4, 2013 3:47 AM BST
anyone watching
CS Uruguay de Coronado 0 - 0 Herediano 44
Report kellydamo October 4, 2013 3:49 AM BST
Yeah, on o1.5 and Herediano.  Big second half needed
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 3:50 AM BST
Hows the game looking, lively?
Report wisewords October 4, 2013 3:55 AM BST
herediano 4 shots on target, 5 off target. cs 0 shots on target, 2 off target.
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 4:06 AM BST
Second half kicks off. Goals please.
Report kellydamo October 4, 2013 4:12 AM BST
this is painful
Report kellydamo October 4, 2013 4:15 AM BST
Just had £300 on o0.5 @1.45 not sure about the two goals coming but will be one,  so get my stake back for the o1.5, if it comes in shortly will hopefully green for stake on o1.5
Report kellydamo October 4, 2013 4:16 AM BST
could be ****g costly though
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 4:18 AM BST
Christ I hope 0.5 comes in, waiting till 1.5
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 4:19 AM BST
Statistically this game should not end 0-0!! 1 goal for my stake back same as you Kelly.
Report kellydamo October 4, 2013 4:19 AM BST
stats there to be broken but there should be ne fricking goal in this
Report wisewords October 4, 2013 4:27 AM BST
there you go lads.
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 4:27 AM BST
goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
Report wisewords October 4, 2013 4:27 AM BST
0-1 herediano.
Report kellydamo October 4, 2013 4:28 AM BST
There we go lads
Report kellydamo October 4, 2013 4:30 AM BST
Out of my 1.5 as well.  So £116 profit.  Just need heridiano to hold on now for  a further couple of hundred
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 4:31 AM BST
Thank christ for that! Went pretty big on 0.5 Recouped the stake and abit more if 1.5 doesent come in now. if 1.5 does come in then happy days.  either way profit, just a matter of small profit or big.
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 4:31 AM BST
Well done Kelly, good call
Report kellydamo October 4, 2013 4:31 AM BST
Had tyo, would have been carnage otherwise.  Hard to call if another, changes the game as they need to come out now for a draw and leave themselves exposed
Report kellydamo October 4, 2013 4:34 AM BST
I have greened out the Herediano win too , not risking it with a short time to go

CS Uruguay de Coronado
» £142.97
Herediano
» £143.98
The Draw
» £142.97
Report wisewords October 4, 2013 4:35 AM BST
you bossed that kd. couldn't be so confident on it myself
Report kellydamo October 4, 2013 4:36 AM BST

Oct 4, 2013 -- 4:31AM, liverpoolfc89 wrote:


Thank christ for that! Went pretty big on 0.5 Recouped the stake and abit more if 1.5 doesent come in now. if 1.5 does come in then happy days.

Report kellydamo October 4, 2013 4:37 AM BST

Oct 4, 2013 -- 4:35AM, wisewords wrote:


you bossed that kd. couldn't be so confident on it myself


Cheers ww.  Was very confident pre and upto HT but when it hits 60 minutes get that feeling.  the covering of teh stake doesnt always work, can friking hurt if it is a 0-0

Report kellydamo October 4, 2013 4:39 AM BST
Thank christ for that! Went pretty big on 0.5 Recouped the stake and abit more if 1.5 doesent come in now. if 1.5 does come in then happy days
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 4:39 AM BST
Some nice bets and right decisions there pal well done!
Report kellydamo October 4, 2013 4:39 AM BST

Oct 4, 2013 -- 4:39AM, kellydamo wrote:


Thank christ for that! Went pretty big on 0.5 Recouped the stake and abit more if 1.5 doesent come in now. if 1.5 does come in then happy days


dont know what happened there was quoting your post lfc

Report wisewords October 4, 2013 4:40 AM BST
if there's a double space in the post, it glitches.  try quoting this
Report kellydamo October 4, 2013 4:40 AM BST
I was saying you should have traded out your o1.5 as well as you had got your stake back so take the 75% green from your o1.5
Report kellydamo October 4, 2013 4:40 AM BST

Oct 4, 2013 -- 4:40AM, wisewords wrote:


if there's a double space in the post, it glitches.

Report wisewords October 4, 2013 4:40 AM BST
but if there isn't, you're fine. you can quote this.
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 4:40 AM BST
Yeah 0-0 can be a **** when you do that. Traded out of my 1.5 with a tiny loss but a big win on the 0.5 so overal for a game I really didnt wanna get involved in im happt
Report kellydamo October 4, 2013 4:40 AM BST
aha, always wondered why
Report kellydamo October 4, 2013 4:41 AM BST

Oct 4, 2013 -- 4:40AM, liverpoolfc89 wrote:


Yeah 0-0 can be a **** when you do that. Traded out of my 1.5 with a tiny loss but a big win on the 0.5 so overal for a game I really didnt wanna get involved in im happt


Cool

Report kellydamo October 4, 2013 4:42 AM BST
right off to bed now lads in work at 12.
Report kellydamo October 4, 2013 4:42 AM BST
wp and nite
Report wisewords October 4, 2013 4:42 AM BST
0-2
Report wisewords October 4, 2013 4:42 AM BST
night
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 4:43 AM BST
Ah **** shouldnt of traded but still profit for me im happy.
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 4:44 AM BST
Night mate. well done again
Report kellydamo October 4, 2013 4:44 AM BST
hahah sods law said there would be two goals, profit is profit though
Report kellydamo October 4, 2013 4:45 AM BST

Oct 4, 2013 -- 4:43AM, liverpoolfc89 wrote:


Ah **** shouldnt of traded but still profit for me im happy.


oh and should of traded.....done the right thing

Report liverpoolfc89 October 4, 2013 4:48 AM BST
Yeah it was the right call to be fair.
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 4:48 AM BST
Well it wasnt but you know what I mean lol
Report liverpoolfc89 October 4, 2013 4:50 AM BST

Oct 4, 2013 -- 4:19AM, liverpoolfc89 wrote:


Statistically this game should not end 0-0!! 1 goal for my stake back same as you Kelly.


CoolCool

Post Your Reply
<CTRL+Enter> to submit
Please login to post a reply.

Wonder

Instance ID: 13539
www.betfair.com